Strategic marketing and management of private labels
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887385" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vsers.cz/wp-content/uploads/2012/10/Auspicia-2.2014.pdf" target="_blank" >http://vsers.cz/wp-content/uploads/2012/10/Auspicia-2.2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Strategic marketing and management of private labels
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents the opportunities for private labels in the marketplace.Today?s turbulent times bring a series of challenges for market players who are trying to satisfy the needs of their customers and continually strengthen their competitive position. The economic crisis has also contributed to the rise of private labels among other brands, which led to the strong er position of private labels within other brands, but also to a higher recognition of their categories. Private labels will continueto take more market share from traditional brands and in some categories they will replace them entirely. Big brand name producers will have to fight fiercely for their store space.
Název v anglickém jazyce
Strategic marketing and management of private labels
Popis výsledku anglicky
The article presents the opportunities for private labels in the marketplace.Today?s turbulent times bring a series of challenges for market players who are trying to satisfy the needs of their customers and continually strengthen their competitive position. The economic crisis has also contributed to the rise of private labels among other brands, which led to the strong er position of private labels within other brands, but also to a higher recognition of their categories. Private labels will continueto take more market share from traditional brands and in some categories they will replace them entirely. Big brand name producers will have to fight fiercely for their store space.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
93-103
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—