Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategic marketing and management of private labels

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887385" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vsers.cz/wp-content/uploads/2012/10/Auspicia-2.2014.pdf" target="_blank" >http://vsers.cz/wp-content/uploads/2012/10/Auspicia-2.2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Strategic marketing and management of private labels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents the opportunities for private labels in the marketplace.Today?s turbulent times bring a series of challenges for market players who are trying to satisfy the needs of their customers and continually strengthen their competitive position. The economic crisis has also contributed to the rise of private labels among other brands, which led to the strong er position of private labels within other brands, but also to a higher recognition of their categories. Private labels will continueto take more market share from traditional brands and in some categories they will replace them entirely. Big brand name producers will have to fight fiercely for their store space.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic marketing and management of private labels

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the opportunities for private labels in the marketplace.Today?s turbulent times bring a series of challenges for market players who are trying to satisfy the needs of their customers and continually strengthen their competitive position. The economic crisis has also contributed to the rise of private labels among other brands, which led to the strong er position of private labels within other brands, but also to a higher recognition of their categories. Private labels will continueto take more market share from traditional brands and in some categories they will replace them entirely. Big brand name producers will have to fight fiercely for their store space.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    93-103

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus