Statistické zpracování výsledků výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003585" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003585 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Statistické zpracování výsledků výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá statistickým zpracování dat získaných z marketingového výzkumu, zabývajícího se zjišťování názorů respondentů -- televizních diváků -- na úroveň českých televizních společností. Data získaná z dotazníků byla zpracována základními statistickými metodami a v poslední fázi zpracování dat byla využita faktorová analýza s cílem zjištění faktorů, které ovlivňují názory respondentů.
Název v anglickém jazyce
Statistical Survey Results Processing
Popis výsledku anglicky
This article is opinions of respondents -- television viewer -- on different aspects of television programmers. The information's was obtained by questionnaires. These obtained data was processed by basic statistical methods. In the last part of articledata was processed by factor analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kvantitativné metódy v ekonómii
ISBN
80-88946-40-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
232-236
Název nakladatele
Slovenská štatistická a demografická spoločnosť
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
8. 12. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—