Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Muzea a cestovní ruch

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00008447" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00008447 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Muzea a cestovní ruch

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek naznačuje možnosti využití muzeí, zejména podnikových pro marketingovou komunikaci nejen firmy, ale také místa a regiony pro cestovní ruch. Z výsledků našich dvou výzkumů (1999 a 2000) návštěvníků a vystavovatelů na Veletrhu muzeí v Třebíči sevšak ukazuje, že zatím zůstávají tyto možnosti málo uvědomované a hlavně v marketingové komunikační praxi podniků, ale zjeména místní veřejné správy málo využívané.

  • Název v anglickém jazyce

    Museums and Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    This article shows the opportunities to use museums, especially firm's museums as a part of place and region marketing communication. The results form our two marketing researches (1999 a 2000) of visitors and exhibitors during Museums Trade Fair in Třebíč demonstrate that the possibilities are still less realized and used in the firms marketing communication prctice and especially in local public administration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2004

  • ISBN

    80-7302-078-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    41-46

  • Název nakladatele

    KONVOJ, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 3. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku