Muzea a cestovní ruch
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00008447" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00008447 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Muzea a cestovní ruch
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek naznačuje možnosti využití muzeí, zejména podnikových pro marketingovou komunikaci nejen firmy, ale také místa a regiony pro cestovní ruch. Z výsledků našich dvou výzkumů (1999 a 2000) návštěvníků a vystavovatelů na Veletrhu muzeí v Třebíči sevšak ukazuje, že zatím zůstávají tyto možnosti málo uvědomované a hlavně v marketingové komunikační praxi podniků, ale zjeména místní veřejné správy málo využívané.
Název v anglickém jazyce
Museums and Tourism
Popis výsledku anglicky
This article shows the opportunities to use museums, especially firm's museums as a part of place and region marketing communication. The results form our two marketing researches (1999 a 2000) of visitors and exhibitors during Museums Trade Fair in Třebíč demonstrate that the possibilities are still less realized and used in the firms marketing communication prctice and especially in local public administration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2004
ISBN
80-7302-078-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
41-46
Název nakladatele
KONVOJ, spol. s r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 3. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—