Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865888" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43865888 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace ve specifické oblasti městského marketingu, kterým je marketing kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí kultury měst a obcí.
Název v anglickém jazyce
The Marketing Communication usage in the Culture Institutions of the Zlin Region
Popis výsledku anglicky
Marketing communication is very important in environs of cities and villages, not only for solutions of crisis or specific situation and occasion, but in common life. Cities and villages, as well as firms, exist in competitive environs. They compete withother cities and villages for tourists, strive for attract new investors, firms and citizens. They use different marketing tools for this, marketing communication including. The aim of this paper is to present utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region and to draw conclusions and recommendation for efficient marketing communication in specific environs.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů