Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508419" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508419 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem tohoto příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing communication is very important in environs of cities and villages, not only for solutions of crisis or specific situation and occasion, but in common life. Cities and villages, as well as firms, exist in competitive environs. They compete withother cities and villages for tourists, strive for attract new investors, firms and citizens. They use different marketing tools for this, marketing communication including. The aim of this paper is to present utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region and to draw conclusions and recommendation for efficient marketing communication in specific environs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TECHNÉ OSTRAVA 2009

  • ISBN

  • ISSN

    1216-8808

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    DK POKLAD, s. r. o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    21. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku