Fundraising nestátních neziskových organizací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00056873" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00056873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fundraising nestátních neziskových organizací
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto příspěvku je popsán aktuální pojem fundraising, který se stále více stává předmětem zájmu organizací, především nestátních neziskových organizací. Fundraising představuje marketingový nástroj k vyhledávání a navázání spolupráce s partnery, kteřímohou podpořit činnost dané organizace.
Název v anglickém jazyce
Fundraising of nongovernment and nonprofit organizations
Popis výsledku anglicky
In this article is discribed an actual institution - fundraising. Fundraising is becoming more and more popular in sphere of nongovernment and nonprofit organizations. Fundraising is a marketing tool used to spot and contact partners to support activities of NNO.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2004 - Sborník z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-7302-088-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
212-218
Název nakladatele
KONVOJ, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
26. 11. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—