Role obalu nápoje při nákupním rozhodování spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00000932" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00000932 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role obalu nápoje při nákupním rozhodování spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na analýzu role obalu nealkoholických nápojů při nákupním rozhodování spotřebitele. Seznamuje s trendy na českém, evropském a celosvětovém trhu s nealkoholickými balenými nápoji, problematikou použitých obalových materiálů a jejichrecyklací.
Název v anglickém jazyce
The role of beverage packaging on Consumer decision making process
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on an analysis of the role of a non-alcoholic beverage package in consumer decision-making process. It presents trends on the Czech, European and world market with non-alcoholic beverages, the issue of used packaging material and the recycling.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XV/2004 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-067-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
199-202
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Karlov
Datum konání akce
15. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—