Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava odborníků pro obchod

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00006972" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00006972 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava odborníků pro obchod

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zboží, prodávané v obchodní síti každého státu, pochází od tuzemských výrobců a zahraničních producentů. Proporce a obliba mezi prodávaným zbožím je výsledkem mnoha faktorů. Řadí se zde jakost, spotřebitelská hodnota, estetická úroveň, celkový dojem z vystaveného zboží, umístění, úprava a rozložení po prodejní ploše, pohotovost a komplexnost nabídky. U sortimentu ovoce je to navíc pestrost nabídky v druzích a odrůdách, obohacených o dovážené sortimenty z tropů a subtropů. V maloobchodu prodávané zboží je určeno k uspokojení spotřebitelské poptávky. Avšak teprve zájem spotřebitelů rozhoduje o tom, který druh nabízeného zboží, v jaké kvalitě, sortimentní skladbě a cenové relaci budou zákazníci nakupovat. Proto poznání potřeb, přání a zájmu kupujících musí výrobci v marketingově řízených výrobních společnostech, v obchodu i obchodní zprostředkovatelé soustavně věnovat náležitou pozornost.

  • Název v anglickém jazyce

    The preparation of experts for trade

  • Popis výsledku anglicky

    Goods, selling in the trade network of all states, come from domestic producers and foreign producers. Proportions and popularity between selling goods is a result of many factors.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Zemědělec

  • ISSN

    1211-3816

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    33

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    45-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus