Vývoj přístupů k analýze chování spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008526" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008526 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj přístupů k analýze chování spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
Standardní neoklasické pojetí chování spotřebitele se vyvíjelo dlouhodobě a vyústilo ve vysoce formalizované modely. Od druhé poloviny 20.století se konstituují i alternativní směry, k nejvýznamnějším lze řadit novou institucionální ekonomii a postkeynesiánský přístup.
Název v anglickém jazyce
Development of approaches to consumer behaviour
Popis výsledku anglicky
The standard neoclassical approach to consumer behaviour has developed since the end of 19. century and resulted in highly formalized models. The main contemporary alternative approaches established after the WWII. To the most important we can rank new institutionalist and post-keynesian approaches.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XVII/2005 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-110-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
244-248
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Karlov
Datum konání akce
13. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—