Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LCMS and their position in the eLearning systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00017820" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00017820 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    LCMS and their position in the eLearning systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The importance of the electronic education (eLearning) is increasing by an exponential way nowadays. The modern approaches to the education are especially based upon using possibilities of the information and communication technologies and the principlesof the distance education. These basics are the main factors of the expansion itself. One of the most important problem domains of the eLearning education is above all the preparation of the eLearning content -- study texts, which are the carriers of the whole process of electronic education. That is why the author tools are usually the integrated part of the eLearning systems and their functions support not only easy way of crating study texts, but also their administration and managing their using.

  • Název v anglickém jazyce

    LCMS and their position in the eLearning systems

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of the electronic education (eLearning) is increasing by an exponential way nowadays. The modern approaches to the education are especially based upon using possibilities of the information and communication technologies and the principlesof the distance education. These basics are the main factors of the expansion itself. One of the most important problem domains of the eLearning education is above all the preparation of the eLearning content -- study texts, which are the carriers of the whole process of electronic education. That is why the author tools are usually the integrated part of the eLearning systems and their functions support not only easy way of crating study texts, but also their administration and managing their using.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník z 8. Medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov EDAMBA

  • ISBN

    80-225-2066-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonom

  • Místo vydání

    Nové Zámky

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku