LCMS and their position in the eLearning systems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00017820" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00017820 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
LCMS and their position in the eLearning systems
Popis výsledku v původním jazyce
The importance of the electronic education (eLearning) is increasing by an exponential way nowadays. The modern approaches to the education are especially based upon using possibilities of the information and communication technologies and the principlesof the distance education. These basics are the main factors of the expansion itself. One of the most important problem domains of the eLearning education is above all the preparation of the eLearning content -- study texts, which are the carriers of the whole process of electronic education. That is why the author tools are usually the integrated part of the eLearning systems and their functions support not only easy way of crating study texts, but also their administration and managing their using.
Název v anglickém jazyce
LCMS and their position in the eLearning systems
Popis výsledku anglicky
The importance of the electronic education (eLearning) is increasing by an exponential way nowadays. The modern approaches to the education are especially based upon using possibilities of the information and communication technologies and the principlesof the distance education. These basics are the main factors of the expansion itself. One of the most important problem domains of the eLearning education is above all the preparation of the eLearning content -- study texts, which are the carriers of the whole process of electronic education. That is why the author tools are usually the integrated part of the eLearning systems and their functions support not only easy way of crating study texts, but also their administration and managing their using.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník z 8. Medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov EDAMBA
ISBN
80-225-2066-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonom
Místo vydání
Nové Zámky
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—