Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093962" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093962 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdykombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snažíse vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí býtzajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Taking advantages of eLearning education forms and their feedback evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    Utilizations of eLearning forms of education evidently dominate on the field of education processes innovations almost at all universities in the Czech and also in the Slovak Republic. This trend is partially given by the requests for the university study programs accreditation so it is necessary to support the part-time and the distance forms of education by a certain portion of study texts suitable for non face to face teaching. In the most suitable way it means an eLearning study texts. That is why universities implement with different priorities between them eLearning and try to build an environment accepting this course. But the whole process can't be managed by university management only and must respect also requests of students and teachers which are the most influenced user groups. Because of this reason a feedback mechanism must be set and results of the feedback must be analyzed and reflected during forming the result face of the eLearning. The paper discussed experiences of

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z vedeckého seminára Distančné vzdelávanie v aplikovanej informatike

  • ISBN

    80-8050-975-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    162-167

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku