Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093962" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093962 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení
Popis výsledku v původním jazyce
Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdykombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snažíse vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí býtzajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.
Název v anglickém jazyce
Taking advantages of eLearning education forms and their feedback evaluation
Popis výsledku anglicky
Utilizations of eLearning forms of education evidently dominate on the field of education processes innovations almost at all universities in the Czech and also in the Slovak Republic. This trend is partially given by the requests for the university study programs accreditation so it is necessary to support the part-time and the distance forms of education by a certain portion of study texts suitable for non face to face teaching. In the most suitable way it means an eLearning study texts. That is why universities implement with different priorities between them eLearning and try to build an environment accepting this course. But the whole process can't be managed by university management only and must respect also requests of students and teachers which are the most influenced user groups. Because of this reason a feedback mechanism must be set and results of the feedback must be analyzed and reflected during forming the result face of the eLearning. The paper discussed experiences of
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník príspevkov z vedeckého seminára Distančné vzdelávanie v aplikovanej informatike
ISBN
80-8050-975-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
162-167
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 6. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—