Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efficiency Comparison of eLearning Supported Instruction to Traditional University Courses in the Subject of Database Systems 2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002906" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Efficiency Comparison of eLearning Supported Instruction to Traditional University Courses in the Subject of Database Systems 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with eLearning potential in the process of education at university level. Research part of the paper is focused on comparison of study results gained by students in the traditional face-to-face lessons and eLearning supported universityinstruction in the technical subject of Database systems 2, which is taught at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficiency Comparison of eLearning Supported Instruction to Traditional University Courses in the Subject of Database Systems 2

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with eLearning potential in the process of education at university level. Research part of the paper is focused on comparison of study results gained by students in the traditional face-to-face lessons and eLearning supported universityinstruction in the technical subject of Database systems 2, which is taught at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Latest trends on engineering education : 7th WSEAS international conference

  • ISBN

    978-960-474-202-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Corfu

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku