eLearning Demands from the Perspective of Students and their Attitudes towards It
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070732" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070732 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773222" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773222</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773222" target="_blank" >10.1109/EDUCON.2011.5773222</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
eLearning Demands from the Perspective of Students and their Attitudes towards It
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the eLearning and its potential at the university level of education. The students´ point of view is highlighted. The core of the contribution forms a quantitative and qualitative research. The research was based on a comparison of students´ attitudes and evaluation of the demandingness of one selected university course. Data were gained in the traditional face-to-face lessons and in eLearning supported university instruction.
Název v anglickém jazyce
eLearning Demands from the Perspective of Students and their Attitudes towards It
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the eLearning and its potential at the university level of education. The students´ point of view is highlighted. The core of the contribution forms a quantitative and qualitative research. The research was based on a comparison of students´ attitudes and evaluation of the demandingness of one selected university course. Data were gained in the traditional face-to-face lessons and in eLearning supported university instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EDUCON 2011 : IEEE second annual global engineering education conference
ISBN
978-1-61284-643-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
745-750
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Ammán
Datum konání akce
4. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—