Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

eLearning Demands from the Perspective of Students and their Attitudes towards It

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070732" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070732 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773222" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773222</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773222" target="_blank" >10.1109/EDUCON.2011.5773222</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    eLearning Demands from the Perspective of Students and their Attitudes towards It

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the eLearning and its potential at the university level of education. The students´ point of view is highlighted. The core of the contribution forms a quantitative and qualitative research. The research was based on a comparison of students´ attitudes and evaluation of the demandingness of one selected university course. Data were gained in the traditional face-to-face lessons and in eLearning supported university instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    eLearning Demands from the Perspective of Students and their Attitudes towards It

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the eLearning and its potential at the university level of education. The students´ point of view is highlighted. The core of the contribution forms a quantitative and qualitative research. The research was based on a comparison of students´ attitudes and evaluation of the demandingness of one selected university course. Data were gained in the traditional face-to-face lessons and in eLearning supported university instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2011 : IEEE second annual global engineering education conference

  • ISBN

    978-1-61284-643-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    745-750

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Ammán

  • Datum konání akce

    4. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku