Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utilization of the Internet and eLearning Experience in Students Entering University-A Longitudinal Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F18%3A50014654" target="_blank" >RIV/62690094:18450/18:50014654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1166/asl.2018.11008" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1166/asl.2018.11008</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1166/asl.2018.11008" target="_blank" >10.1166/asl.2018.11008</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Utilization of the Internet and eLearning Experience in Students Entering University-A Longitudinal Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    eLearning demands have been discussed and examined by academicians at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove for more than two decades. If eLearning is applied appropriately, it contributes to the increase in the efficiency of the educational process, to the decrease in the amount of face-to-face instruction and to the strengthening the dimension of self-study and project activities. The point is whether students coming from secondary schools are ready to use the offered eLearning tools and the potential to the full. The objective of the paper is to present changes and trends in selected followed areas that are crucial for further eLearning use for university study purposes.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of the Internet and eLearning Experience in Students Entering University-A Longitudinal Study

  • Popis výsledku anglicky

    eLearning demands have been discussed and examined by academicians at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove for more than two decades. If eLearning is applied appropriately, it contributes to the increase in the efficiency of the educational process, to the decrease in the amount of face-to-face instruction and to the strengthening the dimension of self-study and project activities. The point is whether students coming from secondary schools are ready to use the offered eLearning tools and the potential to the full. The objective of the paper is to present changes and trends in selected followed areas that are crucial for further eLearning use for university study purposes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advanced science letters

  • ISBN

  • ISSN

    1936-6612

  • e-ISSN

    1936-7317

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    2573-2577

  • Název nakladatele

    American scientific publishers

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Phuket

  • Datum konání akce

    10. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000432429600095