Spotřebitelský koš
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056488" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056488 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřebitelský koš
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá spotřebitelským košem a jeho vztahem k marketingu. Snaží se popsat vzájemné souvislosti a význam spotřebitelského koše pro marketing firem a naopak význam marketingového výzkumu pro metodiku spotřebitelského koše. Také poukazuje na některé trendy, které mají na vývoj spotřebitelského koše vliv.
Název v anglickém jazyce
Consumer basket
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of consumer basket and its contiquity for marketing. It tries to describe bilateral contiquity and meaning of consumer basket for marketing activities of enterprises and vice versa meaning of marketing research for methodology of consumer basket. The paper also advert to trends which influence a progression of consumer basket.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference Agrární perspektivy XIV
ISBN
80-213-1372-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
459-464
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—