Východiska pro systém pro podporu marketingových strategií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056915" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056915 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Východiska pro systém pro podporu marketingových strategií
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá úvahami, které vedly k formulaci požadavků na definici datové základny informačního systému pro podporu marketingových strategií firmy. Jako stěžejní východisko je zde uvažována metoda Business rules, která je vnímána jako nové paradigmatvorby informačních systémů v budoucnosti.
Název v anglickém jazyce
Foundations for marketing strategies support information system
Popis výsledku anglicky
The paper deals with ideas leading to statement of requirements for data base of information system for marketing strategies support. The Business Rules Method that is perceived as a new paradigm in the field of information systems development in the future was chosen as the principal foundation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XVII/2005 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-110-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
34-38
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Karlov
Datum konání akce
13. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—