Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proces výuky finančního účetnictví s vytvořenou e-learningovou podporou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056927" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proces výuky finančního účetnictví s vytvořenou e-learningovou podporou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou uvedeny výsledky zkušeností autora s užitím vytvořené multimediální výukové podpory výukového procesu předmětů Finanční účetnictví I a II na PEF MZLU v Brně. Tato multimediální podpora se jeví jako nezbytná pro upevnění probírané problematiky a její rozšíření, stejně tak jako získání zpětné vazby o pochopení problematiky studenty. Interaktivní aplikace umožňuje snadnou úpravu parametrů, jako odpisových sazeb, koeficientů či sazeb daně). Aplikace je snadno rozšiřitelná, obsahuje jak modelové příklady tak řadu účetních případů z podnikatelské praxe v rámci jednotlivých účtových tříd a vrcholí účetní závěrkou a sestavením účetních výkazů.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Financial Accounting using of author's E-learning Support

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper are published author´s experiences with the using of multimedia support of teaching process in courses Financial Accounting I and II at the Mendel University of Agriculture and Forestry -- Faculty of Business and Economics. Author´s multimedia support seems to be necessary for using in the teaching process as well as for students making fast development of knowledges, getting feedback about understanding of instruction and for learning relationships to other courses. Interactive e-learningapplication makes relatively easy setting up in the even of changing parameters (e.g. depreciation rates, tax rates), in the system are often used data of concrete business entities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDMAN - Education for Management

  • ISBN

    80-86596-67-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    305-312

  • Název nakladatele

    Sdružení Evida Plzeň

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku