Multimédia ve výuce francouzského jazyka a jejich využití při poslechu s porozuměním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F20%3A50017676" target="_blank" >RIV/62690094:18440/20:50017676 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Multimédia ve výuce francouzského jazyka a jejich využití při poslechu s porozuměním
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou integrace multimédií do cizojazyčné výuky, konkrétně do výuky francouzštiny, s cílem úspěšného porozumění autentickému mluvenému projevu. Na základě dat z výzkumu je ukázáno, jak multimédia napomáhají úspěšnému porozumění mluvenému projevu v cizím jazyce.
Název v anglickém jazyce
Multimedia in teaching French and their use in listening comprehension
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the skill of listening comprehension and using multimedia for its support in the French language teaching process. The aim of the paper is to find out what is the success rate of the students in the process of comprehension, whether multimedia can contribute to successful comprehension of the spoken language in a foreign language.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Svazek periodika
64
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
3-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—