Alternativy prodeje pojistných produktů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057093" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativy prodeje pojistných produktů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá alternativními způsoby prodeje produktů pojišťoven. České pojišťovnictví skýtá v důsledku nízké nasycenosti trhu obrovské možnosti v oblasti distribuce svých produktů. Mnoho pojišťoven EU se ubírá cestou prodeje bankopojistných produktů. Trend bankopojištění pronikl v posledních letech i na český pojistný trh, především do oblasti prodeje životního pojištění, kde vykazuje Česká republika značný růstový potenciál.
Název v anglickém jazyce
Alternatives of insurance products sale
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the alternative ways of selling products of insurance companies. The czech insurance offers, due to low market saturation, great possibilities of product distribution. Many EU insurance companies proceed the way of selling bankinsurance products. This bankinsurance trend has penetrated the czech insurance market in last years, especially on the field of life insurance, where Czech republic has high growth potencial.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Finance a účetnictví ve vědě, výuce a praxi
ISBN
80-7318-288-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
30-30
Název nakladatele
FaME, UTB ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
28. 4. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—