Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza současného stavu odbytu vybraných ekologických produktů

Popis výsledku

Příspěvek se zabývá analýzou současného stavu odbytu vybraných bioproduktů v podmínkách České republiky zaměřenou na strukturu rostlinných a živočišných výrobků, prodaná množství, ceny produktů, podmínky odbytu, nejčastější distribuční cesty apod. Vybrané ekologické produkty jsou pro účely této analýzy rozděleny do dvou skupin, a to na produkty přecházející od výrobce ke konečnému spotřebiteli přes prodejce a na výrobky přecházející ke konečnému spotřebiteli přes zpracovatele a prodejce.

Klíčová slova

Organic productsconsumption of organic productsmarket of organic products

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza současného stavu odbytu vybraných ekologických produktů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou současného stavu odbytu vybraných bioproduktů v podmínkách České republiky zaměřenou na strukturu rostlinných a živočišných výrobků, prodaná množství, ceny produktů, podmínky odbytu, nejčastější distribuční cesty apod. Vybrané ekologické produkty jsou pro účely této analýzy rozděleny do dvou skupin, a to na produkty přecházející od výrobce ke konečnému spotřebiteli přes prodejce a na výrobky přecházející ke konečnému spotřebiteli přes zpracovatele a prodejce.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of current situation sales of selected organic products

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the analysis of current situation sales of selected bio-products in the conditions of the Czech Republic. It is focused on the structure of plant and animal products, sold quantities, product prices, conditions of sales, common distribution channels and so on. Selected organic products are divided into two groups for the purpose of this analysis -- products coming from producer to consumer through distributor and products coming to consumer through processor and distributor.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005. Odborná sdělení. Svazek 1

  • ISBN

    80-7302-103-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    25-32

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

GA - Zemědělská ekonomie

Rok uplatnění

2005