Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Souvislosti rozvoje trhu s biopotravinami

Popis výsledku

Cílem tohoto příspěvku je posouzení současného stavu odbytu vybraných bioproduktů v podmínkách České republiky. Analýza odbytu bioproduktů je provedena dle struktury rostlinných a živočišných výrobků s využitím kvantitativních a kvalitativních hodnotících parametrů, jako např. množství produkce a jejich ceny, podmínky odbytu a využité distribuční cesty. Součástí příspěvku je i analýza současného stavu poptávky po vybraných ekologických produktech a zájmu spotřebitelů o biopotraviny. Pozornost je zaměřena především na získání poznatků o zájmu spotřebitelů o biopotraviny, neboť zájem spotřebitelů je následně limitujícím faktorem poptávky po ekologických produktech.

Klíčová slova

organic marketdistribution of organic foodstuffconsumption of organic foodstuffsupply for organic foodstuff

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The conditions of organic market development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is the evaluation of the present sale of the chosen organic products in the condition of the Czech Republic. The sale analysis is made according to the ructure of plant and animal products with the help of both qualitative and quantitative evaluation parameters as for example the amount of production and their prices, sales conditions and the used distribution channels. The part of the paper are also analyses of present state of demand for chosen organic foodstuff and of the consumer's interest in organic foodstuff. The attention is paid mainly to the recognition of the consumer's interest in organic foodstuff, for the consumer's interest is the limit factor of the demand for organic products.

  • Název v anglickém jazyce

    The conditions of organic market development

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is the evaluation of the present sale of the chosen organic products in the condition of the Czech Republic. The sale analysis is made according to the ructure of plant and animal products with the help of both qualitative and quantitative evaluation parameters as for example the amount of production and their prices, sales conditions and the used distribution channels. The part of the paper are also analyses of present state of demand for chosen organic foodstuff and of the consumer's interest in organic foodstuff. The attention is paid mainly to the recognition of the consumer's interest in organic foodstuff, for the consumer's interest is the limit factor of the demand for organic products.

Klasifikace

  • Druh

    Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agricultural Economics

  • ISSN

    0139-570X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    53

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    403-410

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Základní informace

Druh výsledku

Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

Jx

CEP

AH - Ekonomie

Rok uplatnění

2007