Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00112512" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00112512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek uvádí dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti zvyšování spotřeby biopotravin cestou motivace spotřebitelů. Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny jsou odvozeny z dotazníkového šetření, prováděného jak mezi přímými spotřebiteli, tak mezi obchodníky s biopotravinami. Mezi hlavní faktory ovlivňující zájem spotřebitelů je možno zařadit cenu biopotravin, příjmy rodin, počet prodejních míst, strukturu nabídky, informovanost spotřebitelů a způsob propagace biopotravin.

  • Název v anglickém jazyce

    The factors influencing the consumers' interest in organic foodstuff

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the partial outcomes of the research intended on the possibilities of the increase of the organic foodstuff consumption. The factors influencing the consumers' interest on the organic foodstuff are derived from the questionnaireinvestigation that has been carried out among the direct consumers as well as the organic foodstuff's businessmen. As the main factors influencing the consumers' interest on the organic foodstuff could be classified the price of organic foodstuff, household's income, number of sales places, supply structure, consumer awareness and the organic foodstuff promotion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekologické zemědělství - Organic farming 2007

  • ISBN

    978-80-213-1611-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    5-7

  • Název nakladatele

    Czech University of Agriculture

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku