Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující poptávku po biopotravinách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00096547" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00096547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory ovlivňující poptávku po biopotravinách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na analýzu zájmu spotřebitelů o biopotraviny a na hlavní faktory, které poptávku po biopotravinách ovlivňují. Uvedeny jsou i možné předpoklady zvýšení spotřeby biopotravin. Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny jsou rozděleny do dvou skupin. První skupinu tvoří faktory ekonomické, do nichž je zahrnuta zejména výše příjmů spotřebitelů a ceny biopotravin, druhá skupina je tvořena faktory mimoekonomickými, souvisejícími zejména se vztahem spotřebitelů ke zdravému životnímu stylu a s úrovní informací, které mají o biopotravinách k dispozici.

  • Název v anglickém jazyce

    THE FACTORS INFLUENCING THE DEMAND FOR THE ORGANIC FOODSTUFF

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the analysis of the customer's run on the organic foodstuff and on the main factors influencing the demand for the organic foodstuff. Also the possible assumptions for the organic consumption increase are mentioned. The factorsinfluencing the customers'run on the organic foodstuff are divided into two groups. The first one takes in the economic factors and consists of the consumers' income and the organic foodstuff's prices. The second one takes in the non-economic factors that are related especially to the consumers' attitude to the healthy lifestyle and the level of information about the organic foodstuff that keep to consumers' disposal.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    401-405

  • Název nakladatele

    Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    17. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku