Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretické souvislosti postkeynesovské analýzy chování spotřebitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00092688" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00092688 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretické souvislosti postkeynesovské analýzy chování spotřebitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odvození užitkové funkce z charakteristik statků umožňuje oddělit subjektivní a objektivní stránku reakce spotřebitele na změny v relativních cenách statků. Dále otevírá prostor pro širší analýzu poptávky, jejímž speciálním případem je koncepce reprezentativního spotřebitele. Charakteristiky statků jsou diskutovány ve spotřebitelském chování z pohledu motivace spotřebitele a lexikografických pravidel výběru.

  • Název v anglickém jazyce

    The Theoretical Connections of the Post-Keynesian analysis of consumer behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    The paper breaks away from the traditional approach that goods are the direct objects of utility. Supposing that it is the properties or charakteristics of the goods from which utility is derived, we can see the subjective and the objective part of the consumer reaction to changes in relative prices. Then, we can note the suitability of characteristics for dealing with demand analysis. Finally, the characteristics are discussed in consumer behaviour through the human motivation and the lexicographic rules of the choice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2006 - Sekce 1: Makroekonomická výkonnost a konkurenceschopnost české ekonomiky jako součásti ekonomiky EU

  • ISBN

    80-7302-120-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku