Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094697" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094697 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standard

  • Název v anglickém jazyce

    Limiting conception of an electronic education course and its formal description

  • Popis výsledku anglicky

    Problem of a formal description of a notion electronic education course (e-course) is one of pretty important partial tasks within an implementation of eLearning education, especially in a case if the formalism should be a tool of communication in largegroup of persons, or a guidance of activities during implementation. For example during development of eLearning author tools (LCMS), which are dependent on a strict demarking conception e-course. At limitation of the notion e-course and its follow-up formalization a set of relevant pieces of knowing must be considered. These ones are able to keep the whole process in limits. The set consists of common rules of using eLearning including methods of creating e-courses and standardization. The paper is focused on the discussion of understanding the notion of electronic education course and its formal description in context of pedagogic and didactic needs and standardization. The result is a basic model of eLearning course and its formaliza

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    54

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    61-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus