Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aspekty trhu s bio-potravinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00096532" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00096532 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Some aspects of organic food market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on the comparison of organic food market in the Czech Republic and in other selected European countries. The development of organic market is evaluated by the share of organic products on total food consumption in the Czech Republicas well as in Austria, Italy, Denmark, Germany, France, Netherlands, Spain, Sweden, Great Britain, Poland and Finland. The comparison is carried out on following organic products: cereals, potatoes, vegetables, fruit, milk and pork. The analysis is focused on the development of market with organic products, structure of supply, frequent distribution channels and methods of promotion.

  • Název v anglickém jazyce

    Some aspects of organic food market

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the comparison of organic food market in the Czech Republic and in other selected European countries. The development of organic market is evaluated by the share of organic products on total food consumption in the Czech Republicas well as in Austria, Italy, Denmark, Germany, France, Netherlands, Spain, Sweden, Great Britain, Poland and Finland. The comparison is carried out on following organic products: cereals, potatoes, vegetables, fruit, milk and pork. The analysis is focused on the development of market with organic products, structure of supply, frequent distribution channels and methods of promotion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference "Food and agriculture market in the national and international environment"

  • ISBN

    1508-3535

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    162-166

  • Název nakladatele

    Seria

  • Místo vydání

    Poznaň

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku