Využití metod strategického rozhodování v podnikovém managementu v oblasti manažerské a marketingové činnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00097150" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00097150 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití metod strategického rozhodování v podnikovém managementu v oblasti manažerské a marketingové činnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi a ve výuce v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Rychlé změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků. Pro uvedený složitý předmět činnosti byly ve výzkumu zformulovány metodické postupy v oblasti marketingové činnosti, řízení zásob, řízení jakosti,systému motivace manažerů a zaměstnanců firmy. Práce navazuje na výsledky publikované ve vědeckých časopisech a prezentované na vědeckých konferencích, zejména IAES: (Paris, 2002),Berlin(2006),ČZU PEF Praha (2002-2003), SPU FEM Nitra (2002-2004).
Název v anglickém jazyce
USING OF METHODS OF STRATEGICAL DECISION MAKING IN BUSINESS MANAGEMENT IN THE
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of the MSM 6215648904 (Brno, 2005) researches with their applications in enterprise practice and at the teaching process , in the sphere of strategic control of enterprise management focused on the methods of decision-making enabling an enterprise to respond to changes in the entrepreneurial environment. Rapid changes, principally in the external environment, require of the business management to select new approaches and methods of decision-making and to have a well conceived algorithm enabling a flexible response to customers' wishes.. Within the foregoing complicated scope of business, methodical procedures were formulated in the research for marketing activities, inventory management, quality management, and the system to motivate managers and employees. The paper follows up with the results published in scientific magazines and presented at scientific conferences, mainly IAES:(Paris, 2002), )Brlin 2006).CAU PEF Prague (2002-2003), SAU FEM Nitra (2002
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Manažérské a marketingové prínosy vedy a výskumu na vysokých školách
ISBN
80-8069-687-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
37-41
Název nakladatele
SPU v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
SPU Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—