Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití metod strategického rozhodování v podnikovém managementu v oblasti manažerské a marketingové činnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00097150" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00097150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití metod strategického rozhodování v podnikovém managementu v oblasti manažerské a marketingové činnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi a ve výuce v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Rychlé změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků. Pro uvedený složitý předmět činnosti byly ve výzkumu zformulovány metodické postupy v oblasti marketingové činnosti, řízení zásob, řízení jakosti,systému motivace manažerů a zaměstnanců firmy. Práce navazuje na výsledky publikované ve vědeckých časopisech a prezentované na vědeckých konferencích, zejména IAES: (Paris, 2002),Berlin(2006),ČZU PEF Praha (2002-2003), SPU FEM Nitra (2002-2004).

  • Název v anglickém jazyce

    USING OF METHODS OF STRATEGICAL DECISION MAKING IN BUSINESS MANAGEMENT IN THE

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of the MSM 6215648904 (Brno, 2005) researches with their applications in enterprise practice and at the teaching process , in the sphere of strategic control of enterprise management focused on the methods of decision-making enabling an enterprise to respond to changes in the entrepreneurial environment. Rapid changes, principally in the external environment, require of the business management to select new approaches and methods of decision-making and to have a well conceived algorithm enabling a flexible response to customers' wishes.. Within the foregoing complicated scope of business, methodical procedures were formulated in the research for marketing activities, inventory management, quality management, and the system to motivate managers and employees. The paper follows up with the results published in scientific magazines and presented at scientific conferences, mainly IAES:(Paris, 2002), )Brlin 2006).CAU PEF Prague (2002-2003), SAU FEM Nitra (2002

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Manažérské a marketingové prínosy vedy a výskumu na vysokých školách

  • ISBN

    80-8069-687-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    37-41

  • Název nakladatele

    SPU v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    SPU Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku