Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společné rysy marketingových a eLearningových informačních systémů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098386" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098386 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Common features of marketing and eLearning information systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. A part of the paper is focused on finding the fields common for marketing information systems and eLearning systems on individual layers of three-layer architecture.

  • Název v anglickém jazyce

    Common features of marketing and eLearning information systems

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. A part of the paper is focused on finding the fields common for marketing information systems and eLearning systems on individual layers of three-layer architecture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET 2006 - Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia

  • ISBN

    80-86851-62-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Alfa Publishing

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku