Společné rysy marketingových a eLearningových informačních systémů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098386" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098386 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Common features of marketing and eLearning information systems
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. A part of the paper is focused on finding the fields common for marketing information systems and eLearning systems on individual layers of three-layer architecture.
Název v anglickém jazyce
Common features of marketing and eLearning information systems
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. A part of the paper is focused on finding the fields common for marketing information systems and eLearning systems on individual layers of three-layer architecture.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET 2006 - Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Alfa Publishing
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—