Marketingový informační systém
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192478" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00192478 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový informační systém
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá marketingovým informačním systémem a procesem marketingového výzkumu. Popisuje jednotlivé subsystémy marketingového informačního systému, kterými jsou vnitřní zpravodajský systém, marketingový zpravodajský systém, marketingový výzkumný systém a podpůrný systém marketingových rozhodnutí. Zabývá se také významem informací v podnikových aktivitách. Zaměřuje se také na proces marketingového výzkumu. Tento proces má 6 navazujícících kroků: definici problému, stanovení cílů a stanovení výzkumných parametrů; orientační analýzu; marketingový plán; sběr dat; analýza dat a prezentaci výsledků. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
Název v anglickém jazyce
Marketing information system
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on marketing information system and process of marketing research. It describes the individual subsystems of marketing information system, i.e. internal report system, marketing intelligence system, marketing research system, and marketing decision support system. The paper also contains basics of information processing in daily business activities. It also focuses on marketing research process. This process has 5 steps: 1. Problem definition and determination of goals, definition of research objective(s), 2. Determination of research design, 3. Orientation analysis, 4. Data collection, 5. Data analysis, and 6. Presentation of the final research report. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kvasný průmysl
ISSN
0023-5830
e-ISSN
—
Svazek periodika
58
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
183-186
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—