Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový informační systém

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192478" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00192478 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový informační systém

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá marketingovým informačním systémem a procesem marketingového výzkumu. Popisuje jednotlivé subsystémy marketingového informačního systému, kterými jsou vnitřní zpravodajský systém, marketingový zpravodajský systém, marketingový výzkumný systém a podpůrný systém marketingových rozhodnutí. Zabývá se také významem informací v podnikových aktivitách. Zaměřuje se také na proces marketingového výzkumu. Tento proces má 6 navazujícících kroků: definici problému, stanovení cílů a stanovení výzkumných parametrů; orientační analýzu; marketingový plán; sběr dat; analýza dat a prezentaci výsledků. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing information system

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on marketing information system and process of marketing research. It describes the individual subsystems of marketing information system, i.e. internal report system, marketing intelligence system, marketing research system, and marketing decision support system. The paper also contains basics of information processing in daily business activities. It also focuses on marketing research process. This process has 5 steps: 1. Problem definition and determination of goals, definition of research objective(s), 2. Determination of research design, 3. Orientation analysis, 4. Data collection, 5. Data analysis, and 6. Presentation of the final research report. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    183-186

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus