Marketingový výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000467" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000467 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Text definuje marketingový výzkum a jeho vztah k řídící činnosti. Význam informace a její zpracování, popisný marketingový informační systém. Marketingový výzkum jako proces je popsán prostřednictvím jednotlivých etap - definování problému, stanovéní cílů, technik sběru informací, vymezení souboru a jeho výběr, sběr a vypracování úkolů, interpretace výsledků. Aplikace marketingového výzkumu jsou uvedeny z oblasti marketingového výzkumu trhu, segmentačního výzkumu, výzkumu vnímání, spokojenosti zákazníků, řízení vzthu se zákazníkem.
Název v anglickém jazyce
Marketing research
Popis výsledku anglicky
Text defines marketing research and its relation to management. The importance of information and its processing is described by marketing information system. Marketing research, as a process, is described in all its 5 phases -- definition of a problem,setting of objectives, techniques of data collection, definition of sample and its selection, collection and processing of data, interpretation of results. Applications of marketing research are provided in areas of a research of a market, segmentation research, research of perception, consumer satisfaction and customer relationship management.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7157-795-2
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—