Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový výzkum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000467" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000467 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový výzkum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text definuje marketingový výzkum a jeho vztah k řídící činnosti. Význam informace a její zpracování, popisný marketingový informační systém. Marketingový výzkum jako proces je popsán prostřednictvím jednotlivých etap - definování problému, stanovéní cílů, technik sběru informací, vymezení souboru a jeho výběr, sběr a vypracování úkolů, interpretace výsledků. Aplikace marketingového výzkumu jsou uvedeny z oblasti marketingového výzkumu trhu, segmentačního výzkumu, výzkumu vnímání, spokojenosti zákazníků, řízení vzthu se zákazníkem.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing research

  • Popis výsledku anglicky

    Text defines marketing research and its relation to management. The importance of information and its processing is described by marketing information system. Marketing research, as a process, is described in all its 5 phases -- definition of a problem,setting of objectives, techniques of data collection, definition of sample and its selection, collection and processing of data, interpretation of results. Applications of marketing research are provided in areas of a research of a market, segmentation research, research of perception, consumer satisfaction and customer relationship management.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7157-795-2

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy