Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úloha distribuce v marketingu zemědělských a potravinářských produktů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098397" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Distribution in Marketing of Agricultural and Food products

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Distribution is a basic activity in the marketing of goods and services. It has been a core element of marketing theory right from the beginning. Indeed, one of the first scientific papers on marketing was entitled "Some problems in market distribution"(Shaw, 1912). Distribution has become a marketing activity that is integrated in a total marketing plan. It is concerned, among other things, with the choice of a marketing channel, logistical planning, and relationships with clients. In this paper the distribution of agricultural and food products, both basic characteristics and evolution, is analysed. Attention will be paid to the role of wholesale and retail companies in agro-food marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Distribution in Marketing of Agricultural and Food products

  • Popis výsledku anglicky

    Distribution is a basic activity in the marketing of goods and services. It has been a core element of marketing theory right from the beginning. Indeed, one of the first scientific papers on marketing was entitled "Some problems in market distribution"(Shaw, 1912). Distribution has become a marketing activity that is integrated in a total marketing plan. It is concerned, among other things, with the choice of a marketing channel, logistical planning, and relationships with clients. In this paper the distribution of agricultural and food products, both basic characteristics and evolution, is analysed. Attention will be paid to the role of wholesale and retail companies in agro-food marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    646-653

  • Název nakladatele

    Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    17. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku