Organizační kultura a strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00102043" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00102043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Organizační kultura a strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Podniková kultura představuje souhrn sdílených přesvědčení, hodnot, norem a symbolů, které si utvářejí a interpretují členové organizace a vzniká v organizaci. Působí na sjednocování vědomí a jednání jednotlivců v organizaci. Podporuje výkonnost organizace a je ovlivňována vlivy z vnitřního a vnějšího prostředí.
Název v anglickém jazyce
ORGANIZATION CULTURE AND STRATEGY
Popis výsledku anglicky
Organization culture represents a summary of shared convictions, values, standards and symbols that are created and interpreted by members of an organization and it is formed in the organization. Organization culture influences a unification of consciousness and behavior of members in the organization and supports productivity of the organization. Organization culture is affected by internal and external environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET 2006 - Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
239-239
Název nakladatele
Alfa Publishing
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—