Úloha systémů pro podporu rozhodování při tvorbě marketingových strategií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00098534" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00098534 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Decision Support Systems' Role in Marketing Strategy Planning Process
Popis výsledku v původním jazyce
The paper introduces decision support systems (DSS) in the framework of marketing information systems. It describes individual components (data base, model base, user interface) of DSS from the perspective of marketing strategies development with the respect to current trends in this field.
Název v anglickém jazyce
Decision Support Systems' Role in Marketing Strategy Planning Process
Popis výsledku anglicky
The paper introduces decision support systems (DSS) in the framework of marketing information systems. It describes individual components (data base, model base, user interface) of DSS from the perspective of marketing strategies development with the respect to current trends in this field.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '06
ISBN
978-80-7302-124-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
31-36
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Královec
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—