Systémy pro podporu rozhodování v marketingu -- současný stav a trendy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00124290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00124290 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Decision Support Systems in Marketing -- Current Practice and emerging Trends
Popis výsledku v původním jazyce
Decision support systems (DSS) play significant role in the process of marketing planning because of the character of marketing problems. The paper describes current state in the field of DSS employment in marketing and outlines trends that are influencing this area.
Název v anglickém jazyce
Decision Support Systems in Marketing -- Current Practice and emerging Trends
Popis výsledku anglicky
Decision support systems (DSS) play significant role in the process of marketing planning because of the character of marketing problems. The paper describes current state in the field of DSS employment in marketing and outlines trends that are influencing this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007 - Sekce 6: IS/IT a konkurenceschopnost podniků
ISBN
978-80-86633-88-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
16-20
Název nakladatele
MSD, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—