Výzkumná laboratoř - rela
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00103474" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00103474 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkumná laboratoř - rela
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá novou možností provádění marketingového výzkumu prostřednictvím výzkumné laboratoře ReLa (Research Laboratory). Systém ReLa umožňuje velice efektivně provést elektronický sběr dat a ihned poskytovat tazatelům výsledky. Článek popisujevýhody pro potenciální uživatele.
Název v anglickém jazyce
RESEARCH LABORATORY - RELA
Popis výsledku anglicky
The paper covers a new way in managing marketing research using a research laboratory ReLa. ReLa system provides very effective data collection through an electronic questionnaire and an instant data transfer to the researches. The paper describes the advantages for a potential users.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
87-91
Název nakladatele
MSD, spol. s r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—