Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Buying behaviour households in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109739" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Buying behaviour households in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and which factors influence this behaviour.

  • Název v anglickém jazyce

    Buying behaviour households in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and which factors influence this behaviour.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agricultural Economics

  • ISSN

    0139-570X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    53

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    318-324

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus