Buying behaviour households in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109739" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Buying behaviour households in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and which factors influence this behaviour.
Název v anglickém jazyce
Buying behaviour households in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and which factors influence this behaviour.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Agricultural Economics
ISSN
0139-570X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
53
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
318-324
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—