Vývoj strategických partnerství a jejich význam pro rozvoj destinací cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00110710" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00110710 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj strategických partnerství a jejich význam pro rozvoj destinací cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou cestovního ruchu v souvislosti s rozvojem a marketingovým řízením jednotlivých turistických destinací. Zdůrazňuje význam a ekonomické poslání strategických partnerství v rámci privátně-veřejného spektra a jejich vliv nakonkurenceschopnost turistické destinace. V teoretické rovině se zaměřuje na vznik a vývoj strategických aliancí, jejich rozdělení na základě poslání, organizační formy a intenzity vazbového propojení. Upozorňuje na vhodný výběr partnerů pro spolupráci anutnost zainteresovanosti místních obyvatel.
Název v anglickém jazyce
The development of strategic partnerships and their importance for tourism destinations development
Popis výsledku anglicky
The paper deals with problems of tourism in the connection with the development and marketing proceedings of individual tourist destinations. It emphasizes the significance and economic message of strategic partnerships within the frame of private-publicspectrum and their influence on the competitive strength of tourist destinations. In the theoretical part it focuses on the origin and development of strategic alliances, their division on the basis of their mission, organization forms and the intensityof chain connections. It draws the attention to the convenient selection of partners for cooperation and the necessity of involving local inhabitants.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007,
ISBN
978-80-213-1661-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
319-323
Název nakladatele
ČZU
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—