Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj strategických partnerství a jejich význam pro rozvoj destinací cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00110710" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00110710 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj strategických partnerství a jejich význam pro rozvoj destinací cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou cestovního ruchu v souvislosti s rozvojem a marketingovým řízením jednotlivých turistických destinací. Zdůrazňuje význam a ekonomické poslání strategických partnerství v rámci privátně-veřejného spektra a jejich vliv nakonkurenceschopnost turistické destinace. V teoretické rovině se zaměřuje na vznik a vývoj strategických aliancí, jejich rozdělení na základě poslání, organizační formy a intenzity vazbového propojení. Upozorňuje na vhodný výběr partnerů pro spolupráci anutnost zainteresovanosti místních obyvatel.

  • Název v anglickém jazyce

    The development of strategic partnerships and their importance for tourism destinations development

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with problems of tourism in the connection with the development and marketing proceedings of individual tourist destinations. It emphasizes the significance and economic message of strategic partnerships within the frame of private-publicspectrum and their influence on the competitive strength of tourist destinations. In the theoretical part it focuses on the origin and development of strategic alliances, their division on the basis of their mission, organization forms and the intensityof chain connections. It draws the attention to the convenient selection of partners for cooperation and the necessity of involving local inhabitants.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007,

  • ISBN

    978-80-213-1661-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    319-323

  • Název nakladatele

    ČZU

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku