Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační systémy v marketingovém šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111947" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00111947 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační systémy v marketingovém šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá informačním systémem, který bude sloužit k tvorbě elektronických dotazníků pro sběr primárních dat. V článku jsou představovány vybrané obecné trendy v oblasti marketingového výzkumu pomocí internetu, společně s popisem dotazníkovéhoinformačního systému jako efektivního nástroje pro získání relevantních informací pro potřeby akademického prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Systems in Marketing Survey

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the information system intended for the design of an electronic questionnaire collecting the primary data. In the article the chosen trends in the field of marketing research on internet are mentioned. The description of questionnaire system, as an effective tool for getting relevant information for the use at the academic environment is given in the paper as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007,

  • ISBN

    978-80-213-1661-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    278-281

  • Název nakladatele

    ČZU

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku