Informační systémy v marketingovém šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111947" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00111947 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační systémy v marketingovém šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá informačním systémem, který bude sloužit k tvorbě elektronických dotazníků pro sběr primárních dat. V článku jsou představovány vybrané obecné trendy v oblasti marketingového výzkumu pomocí internetu, společně s popisem dotazníkovéhoinformačního systému jako efektivního nástroje pro získání relevantních informací pro potřeby akademického prostředí.
Název v anglickém jazyce
Information Systems in Marketing Survey
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the information system intended for the design of an electronic questionnaire collecting the primary data. In the article the chosen trends in the field of marketing research on internet are mentioned. The description of questionnaire system, as an effective tool for getting relevant information for the use at the academic environment is given in the paper as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007,
ISBN
978-80-213-1661-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
278-281
Název nakladatele
ČZU
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—