Segmentace na trhu s potravinami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113278" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113278 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Segmentace na trhu s potravinami
Popis výsledku v původním jazyce
Článek analyzuje rozdílnosti identifikačních znaků spotřebitelů i domácností na trhu potravinářského zboží zejména pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných, obal, výrobce, původ zboží, zdravá životospráva. Primární data byla získána technikou dotazování českých domácností v rámci rozsáhlých výzkumů v letech 2004, 2005, 2006 prováděných Ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně.
Název v anglickém jazyce
SEGMENTATION ON THE FOOD MARKET
Popis výsledku anglicky
The paper analyses behaviour of groups of consumers and households on the food products market. The definition of groups is based on identification characteristics depending on the impact of key factors influencing purchase of food -- price, brand, quality, characteristics, routine, price reductions, promotion, innovation, recommendations, packaging, producer, origin of goods, healthy life style. Primary data were obtained by technique of questioning of Czech households within large surveys conducted in2004, 2005, 2006 by the Department of Marketing and Trade of Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v teórii, výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
132-140
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—