Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Segmentace na trhu s potravinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113278" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113278 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Segmentace na trhu s potravinami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek analyzuje rozdílnosti identifikačních znaků spotřebitelů i domácností na trhu potravinářského zboží zejména pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných, obal, výrobce, původ zboží, zdravá životospráva. Primární data byla získána technikou dotazování českých domácností v rámci rozsáhlých výzkumů v letech 2004, 2005, 2006 prováděných Ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    SEGMENTATION ON THE FOOD MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses behaviour of groups of consumers and households on the food products market. The definition of groups is based on identification characteristics depending on the impact of key factors influencing purchase of food -- price, brand, quality, characteristics, routine, price reductions, promotion, innovation, recommendations, packaging, producer, origin of goods, healthy life style. Primary data were obtained by technique of questioning of Czech households within large surveys conducted in2004, 2005, 2006 by the Department of Marketing and Trade of Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    132-140

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku