Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost zákazníka dopravních společností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113448" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113448 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost zákazníka dopravních společností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Shrnuje výsledky provedených primárních šetření zaměřených na analýzu stěžejních faktorů vytvářejících preference klienta, faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníka dopravních společností a úroveň monitoringu spokojenosti klientů u sledovaných dopravních firem. Pro 49 % respondentů je u dopravy nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich spokojenost, typ dopravního prostředku. Dalšími důležitými faktory ovlivňujícími spokojenost je cena dopravy, kvalita služeb během přepravy, dodržování pravidelných přestávek a možnost občerstvení během přepravy. Všechny firmy, které jsme oslovili, sledují spokojenost svých zákazníků, téměř jedna pětina měsíčně. Každá firma, která sleduje jednou za rok spokojenost svých zákazníků, sestavuje také marketingový plán pro svoji činnost. Další podrobné výsledky provedených šetření s příslušnou diskusí jsou součástí příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Satisfaction on Transportation Market

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with problems concerning customers' satisfaction. It summarizes results of primary research focused on an analysis of fundamental factors, which shape clients' preferences, influence the level of satisfaction of transportation companies'customers in general and in transportation companies under study in particular. Altogether 49 % of respondents mentioned that the type of transportation means was the most important factor that influenced their satisfaction. As other significant factorsinfluencing the satisfaction of respondents the following were mentioned: prices of transportation, quality of services during the transportation, respecting regular pauses during transportation, and the possibility of refreshments during the transportation. All companies that were addressed monitored the level of satisfaction of their customers (nearly 20 % did this every month). Each company that monitored satisfaction of its customers every year also developed a marketing plan of thei

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F06%2FP297" target="_blank" >GP402/06/P297: Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    141-148

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus