Spokojenost zákazníka dopravních společností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113448" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113448 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost zákazníka dopravních společností
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Shrnuje výsledky provedených primárních šetření zaměřených na analýzu stěžejních faktorů vytvářejících preference klienta, faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníka dopravních společností a úroveň monitoringu spokojenosti klientů u sledovaných dopravních firem. Pro 49 % respondentů je u dopravy nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich spokojenost, typ dopravního prostředku. Dalšími důležitými faktory ovlivňujícími spokojenost je cena dopravy, kvalita služeb během přepravy, dodržování pravidelných přestávek a možnost občerstvení během přepravy. Všechny firmy, které jsme oslovili, sledují spokojenost svých zákazníků, téměř jedna pětina měsíčně. Každá firma, která sleduje jednou za rok spokojenost svých zákazníků, sestavuje také marketingový plán pro svoji činnost. Další podrobné výsledky provedených šetření s příslušnou diskusí jsou součástí příspěvku.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction on Transportation Market
Popis výsledku anglicky
The paper deals with problems concerning customers' satisfaction. It summarizes results of primary research focused on an analysis of fundamental factors, which shape clients' preferences, influence the level of satisfaction of transportation companies'customers in general and in transportation companies under study in particular. Altogether 49 % of respondents mentioned that the type of transportation means was the most important factor that influenced their satisfaction. As other significant factorsinfluencing the satisfaction of respondents the following were mentioned: prices of transportation, quality of services during the transportation, respecting regular pauses during transportation, and the possibility of refreshments during the transportation. All companies that were addressed monitored the level of satisfaction of their customers (nearly 20 % did this every month). Each company that monitored satisfaction of its customers every year also developed a marketing plan of thei
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP402%2F06%2FP297" target="_blank" >GP402/06/P297: Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LV
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
141-148
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—