Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace vybraných charakteristik českého a australského trhu s vínem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114975" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114975 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace vybraných charakteristik českého a australského trhu s vínem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Austrálie je sedmým největším producentem vína na světě a čtvrtým největším vývozcem. Postupně proniká i na český trh. Přestože má pouze 8,5krát větší plochu vinic než Česká republika, je schopna vyprodukovat asi 30 násobně více vína. Rostoucí trend ve spotřebě je znatelný v obou vybraných zemích. Narozdíl od Austrálie je v ČR většina produkce určena na domácí trh a je zapotřebí pokrýt dvě třetiny spotřeby vína importem. Austrálie vyváží více než polovinu své produkce, neboť je zde znatelná velká nadprodukce vína vzhledem k domácí spotřebě. Tento vývoz směřuje i do naší země, ovšem z České republiky se víno do Austrálie nedováží. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně č.GAMSM 6215648904.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Chosen Characteristics on the Czech and Australian Wine Market

  • Popis výsledku anglicky

    Australia is the seventh biggest wine producer and the fourth biggest exporter of the world. This state has gradually vibrated into the Czech market. Although it has just 8.5 times bigger grapery area then Czech Republic, it is possible to produce about30 times more wine then our country. In both countries, there is possible to see an increasing trend in consumption. In contrast to Australia is the most production in the Czech Republic sold on the home market and it is necessary to cover 2/3 of wine consumption by import. Australia exports more then one half of its production, here is very apparent wine overproduction with regard to home consumption. This exported wine goes also to our country, but from Czech Republic to Australia isn't wine exported.The paper is a part of solution of the research plan of FBE MUAF in Brno, No. 6215648904

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET 2007. Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-903966-6-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    166-166

  • Název nakladatele

    Petr Novák - Gimli

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku