Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyjednávací vliv kupujících v českém pivovarnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115356" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115356 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyjednávací vliv kupujících v českém pivovarnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na odvětví pivovarnictví v ČR a analyzuje vyjednávací vliv kupujících v tomto odvětví. Metodika vychází z Porterova modelu hybných sil konkurence v odvětví, který uvádí osm specifických faktorů, kterým je třeba věnovat pozornost připosuzování vyjednávacího vlivu kupujících. České pivovarnictví je hodnoceno jako odvětví, vůči kterému mají kupující velkou vyjednávací sílu, což se projevuje tlakem na pivovary a snižuje jejich možné zisky. Vývoj jednotlivých vlivů je však velmi dynamický a je třeba ho neustále sledovat, abychom získali lepší obraz možných změn v budoucnosti. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Název v anglickém jazyce

    Bargaining power of buyers in Czech brewing industry

  • Popis výsledku anglicky

    Paper focuses on brewing industry in the Czech Republic, and it analyzes bargaining power of buyers towards this industry. Methodology comes from Porter's model of movement forces of competition, which suggests eight specific factors to be evaluated within bargaining power of buyers. Czech brewing industry is evaluated as an industry, where buyers have a high bargaining power, which projects into a pressure on breweries and limits on their possible profits. Development of particular influences, though,is very dynamic and has to be continuously monitored in order to achieve a better picture of possible changes in the future. The paper is a part of solution of the research plan of the FBE MUAF in Brno, No. MSM 6215648904.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    216-220

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku