Marketingový výzkum image Znojma
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115573" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115573 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum image Znojma
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou image měst Znojma. Začíná teoretickým vysvětlením pojmu image města. Potom je prezentován vlastní empirický marketingový výzkum image Znojma, realizovaný v březnu 2007
Název v anglickém jazyce
Marketing research of image Znojmo
Popis výsledku anglicky
The paper deals with some problems of the image of Znojmo city. In starts with theoretical explanation of term image of city. Than own empirical marketing research of Znojmo image is presented. Marketing research was conducted in March 2007.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
ISBN
978-80-903914-2-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
414
Strana od-do
72-74
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
22. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—