Jaký je image Znojma
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00120803" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00120803 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jaký je image Znojma
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou image města Znojma. Začíná teoretickým vysvětlením pojmu image města. Potom je prezentován vlastní empirický marketingový výzkum image Znojma, realizovaný v březnu 2007.
Název v anglickém jazyce
What Is the Image of Znojmo
Popis výsledku anglicky
The paper deals with some problems of the image of Znojmo city. It starts with theoretical explanation of term image of city. Than own empirical marketing research of Znojmo image is presented. Marketing research was conducted in March 2007.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část
ISBN
978-80-7392-021-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
191-194
Název nakladatele
MSD, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—