Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace regionální značky a její vnímání spotřebiteli

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115992" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace regionální značky a její vnímání spotřebiteli

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek diskutuje vznik regionální značku a její uplatnění na potraviny v praxi se zvláštním důrazem na biopotraviny. Představuje výsledky dotazníkového šetření a akceptaci regionální značky spotřebiteli na různých produktech a biopotravinách. Seznamuje s preferovaným a důležitostí původu potravin a z hlediska spotřebitelů diskutuje následky zavedení regionální značky. Dále článek diskutuje povědomí respondentů o biopotravinách a preference českých, zahraničních a regionálních biopotravin a zavedení regionální značky biopotravin na české výrobky.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of regional brand and its recognition by consumers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses the application of regional brand to food and organic food. The data presented in this artikle are the outcome of research devoted to the acceptance or regional branding by the consumers and discusses the effects of such applicationin the consumer view. Also the knowledge of organic food and the need of organic regional brand is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET 2007. Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-903966-6-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Petr Novák - Gimli

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku