Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00117538" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00117538 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu má využití nástrojů a postupů marketingu při sociálně-ekonomickém rozvoji místa a jeho cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Marketing of local development and tourism
Popis výsledku anglicky
The textbook Marketing of local development and tourism presents using of the marketing onstruments and principles in socio-economic development of place and its tourism.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-903914-3-7
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
Soukrokmá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Místo vydání
Znojmo
Kód UT WoS knihy
—