Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jaké faktory ovlivňují činnost malých a středních podniků na zahraničních trzích?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00127801" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00127801 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jaké faktory ovlivňují činnost malých a středních podniků na zahraničních trzích?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je představit hypotézy pro empirickou studii na téma internacionalizace MSP v ČR. Hypotézy budou definovány na základě přehledu literatury a výzkumu v této. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě definovaných hypotéz bude sestaven dotazník, který bude sloužit k ověření těchto hypotéz.Dále nám poskytne řadu informací o mezinárodních aktivitách MSP, které faktory ovlivňují případný úspěch na zahraničních trzích.

  • Název v anglickém jazyce

    Which Factors Can Influence Firm's Success on the Global Market?

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this paper is presenting hypothesis for empirical study on the theme internationalization process of small and medium-sized enterprises (SMEs) in the Czech Republic. The hypotheses are defined after an extensive review of internationalization literature and research conducted in the field. Hypotheses are organized into five defined groups; hypotheses with regard to company characteristics, internationalized product characteristics, management decisions, international experience and target market characteristics. Further we will make questionnaire. The questionnaire gives us a lot of information about international performance of SMEs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2008 - Strategie rozvoje regionů a států

  • ISBN

    978-80-7041-202-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku