Jaké faktory ovlivňují činnost malých a středních podniků na zahraničních trzích?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00127801" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00127801 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jaké faktory ovlivňují činnost malých a středních podniků na zahraničních trzích?
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je představit hypotézy pro empirickou studii na téma internacionalizace MSP v ČR. Hypotézy budou definovány na základě přehledu literatury a výzkumu v této. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě definovaných hypotéz bude sestaven dotazník, který bude sloužit k ověření těchto hypotéz.Dále nám poskytne řadu informací o mezinárodních aktivitách MSP, které faktory ovlivňují případný úspěch na zahraničních trzích.
Název v anglickém jazyce
Which Factors Can Influence Firm's Success on the Global Market?
Popis výsledku anglicky
The objective of this paper is presenting hypothesis for empirical study on the theme internationalization process of small and medium-sized enterprises (SMEs) in the Czech Republic. The hypotheses are defined after an extensive review of internationalization literature and research conducted in the field. Hypotheses are organized into five defined groups; hypotheses with regard to company characteristics, internationalized product characteristics, management decisions, international experience and target market characteristics. Further we will make questionnaire. The questionnaire gives us a lot of information about international performance of SMEs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2008 - Strategie rozvoje regionů a států
ISBN
978-80-7041-202-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—