Identifikace vnitřních faktorů ovlivňujících úspěšnost malých a středních podniků v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113935" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113935 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Identifikace vnitřních faktorů ovlivňujících úspěšnost malých a středních podniků v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, získává internacionalizace na stéle větším významu. Trhy se stávají dostupnější pro zahraniční subjekty, což vede k neustálému zvyšování konkurence, rostoucím nákladům na inovace, na marketing. Aprávě internacionalizace je způsob jak této konkurenci čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a internacionalizace je krokem, který umožní, tyto příležitosti využít. Cílem tohoto článku je představit chystaný výzkum na téma internacionalizacemalých a středních podniků v ČR. V rámci výzkumu budou definovány hypotézy, a to na základě rozsáhlého přehledu internacionalizační literatury a výzkumu v této oblasti. Hypotézy pro empirickou studii jsou kromě toho založeny i na koncepčním systému. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě
Název v anglickém jazyce
Identification internal factors influencing success of small and medium-sized enterprises in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
At the time of increasing globalization is internationalization more important than in the past. The entrance to the markets is more easier and that's way competition are higher, costs of innovations and marketing increase. Hence the internationalizationprocess is the way how enterprises compete against competition. Foreign markets are opportunities for enterprises and the internationalization process is the way, how these opportunities avail. The objective of this paper is presenting research on the theme internationalization process of small and medium-sized enterprises (SMEs) in the Czech Republic. Futher will be presents the research hypotheses. The hypotheses are defined after an extensive review of internationalization literature and research conducted in the field. Hypotheses are organized into five defined groups; hypotheses with regard to copany characteristics, internationalized produkt characteristics, management decisions, international experience and target market ch
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—