Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace vnitřních faktorů ovlivňujících úspěšnost malých a středních podniků v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113935" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113935 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace vnitřních faktorů ovlivňujících úspěšnost malých a středních podniků v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, získává internacionalizace na stéle větším významu. Trhy se stávají dostupnější pro zahraniční subjekty, což vede k neustálému zvyšování konkurence, rostoucím nákladům na inovace, na marketing. Aprávě internacionalizace je způsob jak této konkurenci čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a internacionalizace je krokem, který umožní, tyto příležitosti využít. Cílem tohoto článku je představit chystaný výzkum na téma internacionalizacemalých a středních podniků v ČR. V rámci výzkumu budou definovány hypotézy, a to na základě rozsáhlého přehledu internacionalizační literatury a výzkumu v této oblasti. Hypotézy pro empirickou studii jsou kromě toho založeny i na koncepčním systému. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě

  • Název v anglickém jazyce

    Identification internal factors influencing success of small and medium-sized enterprises in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    At the time of increasing globalization is internationalization more important than in the past. The entrance to the markets is more easier and that's way competition are higher, costs of innovations and marketing increase. Hence the internationalizationprocess is the way how enterprises compete against competition. Foreign markets are opportunities for enterprises and the internationalization process is the way, how these opportunities avail. The objective of this paper is presenting research on the theme internationalization process of small and medium-sized enterprises (SMEs) in the Czech Republic. Futher will be presents the research hypotheses. The hypotheses are defined after an extensive review of internationalization literature and research conducted in the field. Hypotheses are organized into five defined groups; hypotheses with regard to copany characteristics, internationalized produkt characteristics, management decisions, international experience and target market ch

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku