Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internacionalizace obchodní činnosti malých a středních podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00098279" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00098279 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internacionalizace obchodní činnosti malých a středních podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je popsat proces internacionalizace malých a střeních firem, objasnit důležitost malých a středních podniků a popsat různé přístupy k internacionalizačnímu procesu. V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, získává internacionalizace na stéle větším významu. Trhy se stávají dostupnější pro zahraniční subjekty, což vede k neustálému zvyšování konkurence, rostoucím nákladům na inovace, na marketing. A právě internacionalizace je způsob jak této konkurenci čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a internacionalizace je krokem, který umožní, tyto příležitosti využít.

  • Název v anglickém jazyce

    Internationalization of business activities in the small and medium enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this study was to describe the process of internationalization of SMEs, to describe some of the theories of internationalization and to explore why SMEs are so important. At the time of increasing globalization is internationalization more important than in the past. The entrance to the markets is more easier and that's way competition are higher, costs of innovations and marketing increase. Hence the internationalization process is the way how compete against competition. Foreign markets are opportunities for SMEs and the internationalization process is the way, how these opportunities avail.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '06

  • ISBN

    978-80-7302-124-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Královec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku