Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Systém hodnocení mezinárodní výkonnosti podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00151791" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00151791 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Systém hodnocení mezinárodní výkonnosti podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, rozvoji informačních technologií a infrastruktury se světový trh stává dostupnější nejen pro velké nadnárodní společnosti, ale také pro malé a střední podniky (MSP), což vede k neustálému zvyšování konkurence, které musí podniky čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a právě proces internacionalizace je krokem, který umožňuje na tyto trhy vstoupit. Příspěvek je zaměřen na popis systému hodnocení výkonnosti MSP na zahraničních trzích.Identifikuje subjektivní a objektivní indikátory úspěchu, na základě kterých je daný systém vytvořen. Pomocí definovaného systému bude možné zjistit, které ze zkoumaných MSP jsou více, a které jsou méně úspěšné na zahraničních trzích. V poslední řadě bude možné tento systém využít pro budoucí výzkum zaměřený na identifikaci faktorů ovlivňujících úspěšnost MSP na zahraničních trzích.

  • Název v anglickém jazyce

    System of evaluating the performance of the enterprise

  • Popis výsledku anglicky

    At the time of increasing globalization and homogenization of global markets, development of information technology and infrastructure, the world market becomes more accessible not only to large multinational companies but also for small and medium-sizedenterprises (SMEs) that leads to constant increasing competition that enterprises must face. Foreign markets offer many opportunities and just the process of internationalization is a step that allows to enter these markets. The contribution is focusedon the description of system that evaluates the performance of SMEs on foreign markets. It identifies the subjective and objective indicators of success, resulting in the system creation. Using a defined system will be possible to determine which of thesurveyed SMEs are more and which are less successful in foreign markets. Finally, this system can be used for future research aimed at identifying factors affecting the success of SMEs in foreign markets.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F09%2F1513" target="_blank" >GA402/09/1513: Strategické aliance v sektorech nezávislého obchodu a služeb jako nástroj konkurenceschopnosti malých a středních podniků</a><br>

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY -- NOVÉ NÁPADY 2009

  • ISBN

    978-80-87314-04-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku