Systém hodnocení mezinárodní výkonnosti podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00151791" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00151791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systém hodnocení mezinárodní výkonnosti podniku
Popis výsledku v původním jazyce
V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, rozvoji informačních technologií a infrastruktury se světový trh stává dostupnější nejen pro velké nadnárodní společnosti, ale také pro malé a střední podniky (MSP), což vede k neustálému zvyšování konkurence, které musí podniky čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a právě proces internacionalizace je krokem, který umožňuje na tyto trhy vstoupit. Příspěvek je zaměřen na popis systému hodnocení výkonnosti MSP na zahraničních trzích.Identifikuje subjektivní a objektivní indikátory úspěchu, na základě kterých je daný systém vytvořen. Pomocí definovaného systému bude možné zjistit, které ze zkoumaných MSP jsou více, a které jsou méně úspěšné na zahraničních trzích. V poslední řadě bude možné tento systém využít pro budoucí výzkum zaměřený na identifikaci faktorů ovlivňujících úspěšnost MSP na zahraničních trzích.
Název v anglickém jazyce
System of evaluating the performance of the enterprise
Popis výsledku anglicky
At the time of increasing globalization and homogenization of global markets, development of information technology and infrastructure, the world market becomes more accessible not only to large multinational companies but also for small and medium-sizedenterprises (SMEs) that leads to constant increasing competition that enterprises must face. Foreign markets offer many opportunities and just the process of internationalization is a step that allows to enter these markets. The contribution is focusedon the description of system that evaluates the performance of SMEs on foreign markets. It identifies the subjective and objective indicators of success, resulting in the system creation. Using a defined system will be possible to determine which of thesurveyed SMEs are more and which are less successful in foreign markets. Finally, this system can be used for future research aimed at identifying factors affecting the success of SMEs in foreign markets.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F09%2F1513" target="_blank" >GA402/09/1513: Strategické aliance v sektorech nezávislého obchodu a služeb jako nástroj konkurenceschopnosti malých a středních podniků</a><br>
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
NOVÉ TRENDY -- NOVÉ NÁPADY 2009
ISBN
978-80-87314-04-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—